با بررسی‌های انجام شده در ماه‌های اخیر، شاخص‌های کیفی مربوط به بخش زیرساخت شبکه و اینترنت، به صورت میانگین ۹۳ درصد بهبود کیفیت داشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: با بررسی‌های انجام شده در ۱۸ ماه گذشته (از اردیبهشت ماه ۹۸ تا بهمن ماه ۹۹)، شاخص‌های کیفی مربوط به بخش زیرساخت شبکه و اینترنت شرکت مخابرات ایران، به صورت میانگین ۹۳ درصد بهبود کیفیت داشته است.

بیدخام بیان کرد: افزایش کیفیت در شاخص‌های شبکه، برای اکثر مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت در ماه‌های گذشته محسوس بوده و نشانگر توجه ویژه شرکت به افزایش کیفیت ارتباطات به ویژه در بخش دیتا با توجه به نیاز‌های رو به تزاید مشتریان در شرایط حاضر است.

وی افزود: شاخص‌های کیفی شبکه مانند مقدار DNS، jitter و latency با کاهش قابل توجه در ۱۸ ماه گذشته، بهبود کیفیت سرویس‌های مختلف و تحقق رضایتمندی مشتریان را در خدمات ارائه شده به دنبال داشته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران همچنین خاطرنشان کرد: به منظور رسیدن به این هدف با همکاری بخش‌های مختلف شرکت مانند مشتریان، تجاری، شبکه و فناوری اطلاعات، عملیات مختلفی مانند راه اندازی سامانه اندازه گیری شاخص‌های کیفی شبکه، انجام شده که نقش شایانی در مدیریت متمرکز و پایش مستمر شاخص‌های کیفی شبکه، به صورت متوازن در تمام کشور داشته است، ضمنا کاهش قابل توجه در شاخص مهم page load time، به میزان ۴۵ درصد اتفاق افتاده که نقش مهمی در افزایش رضایتمندی مشتریان ایفا می‌کند.

وی تصریح کرد: به منظور افزایش مستمر کیفیت خدمت رسانی به مشتریان و در راستای تحقق شبکه IP محور، روند پایش کیفیت و بهینه سازی شبکه در تمام استان‌ها با نوسازی و توسعه شبکه IP در حال اجرا و پیاده سازی در سراسر کشور است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار