به منظور تحقق اهداف بلند مدت سازمان جنگل‌ها، مراتع وابخیزداری کشور مبنی بر حفظ و حراست از انفال و اراضی ملی ۲۰۰ نفر از طبیعت دوستان شهرستان شیراز درطرح همیاران طبیعت ثبت نام کردند.

 

ثبن نام ۲۰۰ نفر از طبیعت دوستان شیراز در طرح همیار طبیعتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، منصور رضایی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شیراز،گفت: تعداد ۲۰۰ نفر از طبیعت دوستان این شهرستان به عنوان مروج و محافظ و همیار دانش آموزی در طرح همیار طبیعت ثبت نام کرده اند که با پیگیری‌های انجام شده در آینده ای نزدیک تعداد ثبت نام کنندگان و علاقه‌مندان بیشتر می شود.

او، با اشاره به حضور و مشارکت بیش از پیش طبیعت دوستان در این طرح ملی و راهبردی بیان کرد:  به منظور اجرای طرح ۹ در ۹۹ ابلاغی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، حفظ و حراست از عرصه‌های ملی  با مشارکت مردم و گروه‌های طبیعت دوست ادامه می یابد.

رضایی با تاکید بر نقش و جایگاه همیاران طبیعت در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی، تصریح کرد: با توجه به راه اندازی سامانه همیار طبیعت و اطلاع رسانی‌های انجام گرفته در سطح شهرستان، از تمامی مسئولان و سایر اقشار جامعه جهت ثبت نام در این طرح دعوت بعمل می‌آید.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شیراز،  در پایان از طبیعت دوستان  درخواست کرد  برای دریافت کارت همیار طبیعت به سامانه همیار طبیعت به آدرس https://hamyartabiat.frw.ir/ مراجعه و اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار