ترکیدگی لوله اصلی گاز در خیابان حکیم نظامی اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از برخورد بیل مکانیکی با «ولو» لوله گاز اصلی در خیابان حکیم نظامی اصفهان و ترکیدگی این لوله خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه ترکیدگی لوله گاز در خیابان حکیم نظامی اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۰ و ۲۳ دقیقه دیشب در چهار راه حکیم نظامی به ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد.

او با بیان اینکه در این حادثه به دنبال حفاری سر بیل مکانیکی با «ولو» اصلی لوله گاز برخورد کرده و «ولو» را از جا در آورده بود، ابراز داشت: در ابتدا گاز منطقه را قطع و پس از دو ساعت دریچه اصلی لوله گاز را ساماندهی کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه کنار محل حادثه خانه سالمندان بود، ادامه داد: نگران سالمندان بودیم که خوشبختانه هیچ انفجاری رخ نداد و پس از چهار ساعت عملیات که ساعت یک و ۵۰ دقیقه گاز مهار و ساعت سه بامداد خطر به صورت کامل برطرف شد، شرایط به حالت عادی برگشت.

او با بیان اینکه قطعی گاز خطرات زیادی را به دنبال دارد، افزود: ممکن است در قطع و وصل گاز ترموکوبل‌های برخی از وسایل گرمایشی خراب باشد و منجر به نشت گاز شود.

کاوه آهنگران افزود: نیرو‌های امداد و نجات از ایستگاه‌های یک و سه برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شدند.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
به خیر گذشته
آخرین اخبار