فرماندار بهاباد گفت: جشن ازدواج علوی برای ۵۴ زوج جوان شهرستان بهاباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدمهدی خانی زاده، فرماندار بهاباد در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزای جشن ازدواج علوی گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع)، جشن ازدواج علوی برای ۵۴ زوج جوان شهرستان بهاباد با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

او افزود: سبک زندگی حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در خانواده‌ها باید نهادینه شود.

خانی زاده اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان باید تلاش بیشتری صورت گیرد و همه چه مسئولین و چه خانواده ها، باید برای برطرف کردن موانع ازدواج جوانان اقدام کنند.

این مسئول اظهار داشت: بسته‌های فرهنگی به مبلغ سی میلیون ریال از سوی ناحیه مقاومت بسیج با مساعدت فرمانداری و مجمع خیرین شهرستان و مبلغ ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال کارت هدیه از طرف بنیاد علوی به منظور خرید جهیزیه به زوجین در این مراسم اهدا می‌شود.

فرماندار بهاباد عنوان کرد: همزمان با برگزاری کنگره ملی شهدا در بهاباد مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه به ۹ نفر با اولویت خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران به زوج‌های حاضر در این مراسم اعطا می‌شود.

او افزود: با مساعدت فرمانداری مبلغ ۲۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه به بقیه زوج‌ها پرداخت می‌شود.

خانی زاده تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد زوجین شرکت کننده در این جشن که مددجوی کمیته امداد و بهزیستی باشند تا پایان سال جاری از پرداخت ۱۰۰ درصد عوارض شهرداری معاف بوده و بقیه زوج‌ها مشمول ۲۰ درصد تخفیف باشند و دیگر نهاد‌های خدمات رسان نیز در چهار چوب ضوابط قانونی تخفیفات ویژه را تا پایان سال ۱۳۹۹ به زوجین ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار