امروز طی مراسمی از کارفرمایان نمونه نهبندان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار نهبندان امروز در دیدار با مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: شهرستان نهبندان ظرفیت‌های خوبی دارد، اما سرمایه گذاری خوبی در آن انجام نشده است.

او با بیان اینکه در حوزه فرآوری معادن اتفاقات خوبی افتاده که موجب رونق کسب و کار در شهرستان می‌شود، افزود: بوی توسعه در شهرستان به مشام می‌رسد که وقتی عینیت بخشد، قابل درک و لمس خواهد بود.

بیکی با بیان اینکه لفظ «محرومیت» برای نهبندان اشتباه است، بیان کرد: نهبندان ظرفیت‌های زیادی دارد که باید زمینه استفاده از آن فراهم شود و نیروی انسانی مهمترین ظرفیت نهبندان است.


بیشتر بخوانید


فرماندار نهبندان با اشاره به ظرفیت‌های معدنی، بیابان و گنج‌های پیدا و نهان معدنی در شهرستان نهبندان، ادامه داد: معدن گارنت منحصر به فرد و ذی قیمت است و مشکلات این واحد با تعامل با تأمین اجتماعی حل و به بهره برداری خواهد رسید.

او با تأکید بر اینکه باید تسهیلات به کارفرمایان نمونه پرداخت شود، بیان کرد: سیستم مدیریت حاکم بر تأمین اجتماعی به گونه‌ای است که کارفرمایان نمونه تشویق و تجلیل می‌شوند لذا امروز این کارفرمایان در شهرستان تجلیل می‌شوند.

بیکی در پایان حذف دفترچه‌های خدمات تأمین اجتماعی و خدمات به افراد بالای ۶۰ سال را از اقدامات خوب تأمین اجتماعی عنوان کرد و گفت: این اقدامات قدم‌هایی است که امید به زندگی را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.