شهردار شهرکرد گفت: حدود ۹۰ درصد مشکلات اراضی جانبازان رفع شده و تلاش برای نهایی شدن املاک ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست بررسی مشکلات زمین جانبازان با حضور بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد، فرهاد رئیسی رئیس شورا، امامقلی بلالی رئیس کمیسیون املاک، مصطفی حیدری رئیس کمیسیون حقوقی، فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، خانم علیزاده معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان و جناب آقای زمانی نماینده سازمان بازرسی و جمعی از جانبازان در محل دفتر شهردار شهرکرد برگزار شد.

در این نشست بهادر عبدالغنی با بیان اینکه در راستای حل مشکلات زمین‌های جانبازان، پیگیری و تلاش‌های زیادی توسط دستگاه‌ها انجام شده است و خوشبختانه امروز بخش عمده‌ این مشکلات رفع شده است، اظهار داشت: شهرداری در چارچوب قانون و تا حد امکان تخفیفات لازم را برای جانبازان اعمال کرده است، اما از طرفی باید حقوقات قانونی شهرداری نیز مدنظر باشد تا در آینده مشکلات برای شهرداری ایجاد نشود.


بیشتر بخوانید


او افزود: تغییر کاربری و عرصه تعیین شده در کمیسیون مورد تأیید شهرداری است و مالکیت حدود ۱۸ هزار مترمربع برای شهرداری مبنا قرار داده می‌شود و مکاتبات لازم با راه و شهرسازی انجام می‌شود.

فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه با بیان اینکه شهدا و جانبازان نیز برای ایجاد عدالت و جلوگیری از تبعیض در مقابل دشمن ایستادند، بیان کرد: امروز شهرداری مُر‍ّ قانون را سرلوحه کار خود قرار داده است و در چارچوب قوانین و مقررات عمل می‌کند تا عدالت به درستی اجرا شود.

او با بیان اینکه باید حق و حقوق جانبازات سریعاً تعیین تکلیف شود، گفت: اگر موضوع مالکیت جانبازان با شهرداری است که باید سریعا اقدامات لازم درخصوص رفع این مشکل در چارچوب قانون انجام پذیرد در غیر این صورت جانبازان باید از طریق راه و شهرسازی پیگیری کنند.

مصطفی حیدری رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: در جلسات گذشته تمامی جوانب و مشکلات بررسی شده و امروز جانبازان انتظار دارند که بعد از ۱۸ سال مشکلاتشان رفع شود.

فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در ادامه جلسه گفت: شهرداری تا حدامکان تخفیفات را اعمال نموده که جای تشکر دارد و سهم شهرداری نیز باید مشخص شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار