به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، احمد سرتیپ زاده، سرپرست اداره خدمات الکترونیک مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: برای سهولت و کاهش مراجعات مشترکان، همه مراحل خدماتی تنها با برقراری تماس با شماره تلفن ۱۲۲ ثبت و قابل پیگیری است.
او افزود: در این فرآیند درخواست متقاضیان توسط کارشناسان دفتر خدمات الکترونیک مشترکین ثبت و پس از بررسی شرایط و مدارک جهت انجام درخواست بلافاصله به صورت برخط (آنلاین) به امور یا شهر مرتبط ارجاع داده میشود.
سرپرست اداره خدمات الکترونیک مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان یزد در خصوص لزوم ارائه برخی مدارک و مستندات به آبفا در برخی درخواستهای مشترکان گفت: برای ارسال مدارک جهت انجام امور نیازی به حضور در شرکت نبوده و به صورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی میگردد.
او در پایان افزود: ارائه خدمات غیرحضوری آبفای استان یزد علاوه بر تلفن ارتباطی ۱۲۲ از طریق میزخدمت الکترونیک سایت شرکت آبفا به نشانی https://abfayazd.ir فراهم است.
انتهای پیام/و