علاقه مندان حضور در روند برگزاری انتخابات برای ثبت نام به سامانه ستاد انتخابات استان قم مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بنا بر اطلاعیه فرمانداری قم با توجه به لزوم رعایت شیوه نامه ‌های بهداشتی  جهت پیشگیری از تشدید شیوع کرونا و ضرورت مراجعه غیر حضوری، متقاضیان همکاری در برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا و دومین میان دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری شهرستان قم  می‌بایست برای ثبت نام حضور در روند برگزاری انتخابات به سامانه ستاد انتخابات استان قم به نشانی WWW.ICTQOM.IR  حداکثر تا تاریخ نهم اسفند ماه امسال  مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش با توجه به این که ثبت نام بر اساس کدملی فقط یک بار صورت می‌پذیرد از ثبت نام کنندگان خواسته شده است دقت لازم را در روند ثبت اطلاعات مبذول دارند.

اولویت ثبت نام با کارکنان دستگاه‌های دولتی، نهاد‌ها و سازمان‌ها است و  براساس قانون تمامی دستگاه‌های دولتی باید در انتخابات با فرمانداری‌ها همکاری کنند و اولویت متوجه این قشرها است.

سال آینده در استان سه انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا و دومین میاندوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری را در پیش رو داریم که ثبت نام انتخابات شورا‌ها از ۲۰ اسفند ماه آغاز می‌شود.

انتخابات خبرگان رهبری و ریاست جمهوری  هم زمان با هم در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
با سلام خدمت برادران گرامی.اینجانب آمادگی خود را برای ناظر صندوق انتخابات 1400اعلام مینمایم مثل دورهای قبل که حضور داشتیم.
Iran (Islamic Republic of)
سیدابوالفضل حسینی
۲۳:۰۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
بعنوان رئیس صندوق انتخابات همکاری مینمایم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
سیدابوالفضل حسینی
۲۲:۵۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
باسلام وعرض ادب بنده بعنوان رئیس شعبه طبق سنوات گذشته آمادگی همکاری دارم باتشکر
آخرین اخبار