دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت استاد برجسته علوم تربیتی دانشگاه تهران را به جامعه علمی کشور تسلیت گفت.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت محمدرضا شرفی جم استاد برجسته علوم تربیتی دانشگاه تهران را به جامعه علمی کشور تسلیت گفت.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت استاد گروه علوم تربیتی دانشگاه تهران و چهره برجسته تعلیم و تربیت کشور محمدرضا شرفی جم تأسف و تأثر جامعه علمی کشور خاصه فرهیختگان علوم روان‌شناسی و تعلیم و تربیت را برانگیخت.

این استاد فرهیخته کشور که در حوزه تعلیم و تربیت به‌طور ویژه فلسفه تعلیم و تربیت آثار متعددی از خود بر جای گذاشت که کتاب‌های "تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت"، "مراحل رشد و تحول انسان"، "مشکلات تربیتی را چگونه حل کنیم؟ "، "تربیت اسلامی"، "جوان و بحران هویت"، "دنیای نوجوان"، "تفکر برتر"، "پاسخ به سؤالات نسل جوان"، "دانش خانواده"، "خانواده متعادل"، "مهارت‌های زندگی در سیره رضوی"، "تربیت خانواده در سیره نبوی"، "تعلیم و تربیت در نهج‌البلاغه"، "تعلیم و تربیت در نهج‌البلاغه"، "در حریم دل" و ده‌ها کتاب و تألیفات دیگر علمی که برای علوم تربیتی در کشور مفید بوده است توسط این استاد نامدار و متدین تألیف شده است و دانشجویان زیادی در زمینه روان‌شناسی و علوم تربیتی توسط ایشان برای خدمت به کشور تربیت شده‌اند.

شرفی یک معلم نمونه بود که علاوه بر تولید آثار سودمند علمی به‌عنوان مشاور در خدمت نظام تعلیم و تربیت کشور در ساحت‌های مختلف بود و فقدان این استاد ارجمند را به جامعه علمی کشور و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال آرزوی رحمت و مغفرت واسعه برای ایشان دارم.

سعید رضا عاملی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار