ملی پوش وزنه برداری درباره شرایط برگزاری لیگ این رشته در اهواز توضیحاتی را بیان کرد.

حافظ قشقایی ملی پوش وزنه برداری کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  لیگ برتر وزنه برداری عنوان کرد: من در دسته ۶۱ کیلوگرم وزنه می زنم. همیشه در این دسته وزنه زده بودم، اما در مسابقات فینال به خاطر دلایلی مجبور به وزنه زدن در دسته‌ ۶۷ کیلوگرم شدم. همین موضوع باعث شد تا رتبه دوم این مسابقات را کسب کنم.

او ادامه داد: از عملکردم در این دسته راضی نیستم. اگر می‌توانستم وزنه ۱۷۰ کیلوگرم که آخرین حرکت من در این مسابقات بود را روی سر ببرم خیلی راحت مقام اول را کسب می‌کردم

در اردوی تیم ملی رکورد جهان را زدم

قشقایی درباره شرایط برگزاری لیگ گفت: رقابت‌های لیگ در ۲ دور و به میزبانی فولاد خوزستان و تیم ملی حفاری در اهواز برگزار شد. از سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد به خاطر شرایطی که فراهم کرد و همچنین از حمید رشیدی سرمربی تیم تشکر می‌کنم.

ملی پوش کشورمان درباره اردوی تیم وزنه برداری گفت: در اردو‌های تیم ملی شرایط خوبی داشتم حتی رکورد دنیا را در دسته ۶۱ کیلوگرم با وزنه ۱۷۵ کیلوگرم در دو ضرب زدم، اما در مسابقات شرایط به گونه‌ای شد که نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم.

او ادامه داد: خدا را شکر سال گذشته توانستم برای اولین بار در سبک وزن و در بزرگسالان جهان برای ایران کسب مدال کنم.

به حضور در المپیک بعدی امیدوارم هستم

نایب قهرمان جهان گفت: تا المپیک بعدی ۳ سال مانده است. اگر خدا بخواهد و با توجه به سنی که دارم می‌توانم به حضور در المپیک بعدی فکر کنم.

قشقایی درباره شرایط اردوی تیم ملی گفت: در اردوی تیم‌ ملی هم ما و هم کادرفنی به غیر از هتل و سالن تمرین جای دیگری نمی‌رفتیم. برای ما هم جای تعجب دارد که چگونه یکی از ما به کرونا مبتلا شده است. بعد از این موضوع وزنه برداران حاضر در اردو تست کرونا دادند. خدا را شکر همه تست‌ها منفی شد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار