مدیرکل پست استان یزد گفت: این اداره کل از سوی ستاد اقامه نماز استان شایسته تقدیر ویژه شناخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رحمانی پور، مدیرکل پست استان یزد گفت: در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان، عملکرد اداره کل پست استان یزد در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سال ۱۳۹۸، دستگاه شایسته تقدیر ویژه شناخته شد.

او افزود: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، مراسم جشن تکلیف ویژه فرزندان پرسنل پست استان، نوسازی و ایجاد نمازخانه در اداره کل و ادارات تابعه و برپایی نماز جماعت ظهر و عصر در اداره کل و برخی از ادارات تابعه را از جمله برنامه‌های اداره کل پست استان یزد در حوزه ترویج فرهنگ نماز است.

حجت الاسلام موسوی مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد نیز با اشاره به کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در امر احیاء و اشاعه عبادت انسان ساز نماز توسط پست استان یزد از سوی هیات داوران، گفت: با توجه به ارزیابی و بازدید‌های انجام شده از تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته از سوی اعضای شورای اقامه نماز پست استان در کسب این رتبه، تقدیر و تشکر ویژه می‌شود.

در پایان حجت الاسلام موسوی با اهدای لوحی از سوی استاندار، از تلاش‌ها و زحمات ارزشمند مدیر کل و اعضای شورای اقامه نماز این اداره کل در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز در سال ۱۳۹۸ تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار