رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: راه‌ ارتباطی ۳۰ روستای مهاباد که در اثر بارش برف مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: راه دسترسی به ۳۰ روستای این شهرستان که بر اثر بارش برف طی روز‌های گذشته مسدود شده بود، با تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری بازگشایی شد.

او افزود: این تعداد از روستا‌ در بخش "خلیفان" این شهرستان واقع شده اند که همزمان با بارش برف طی سه روز گذشته مسدود شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی و ارتباط آن ها با مرکز شهر برقرار شد.


بیشتر بخوانید

خادمی با اشاره به اینکه راهداران با ۱۵ دستگاه سنگین و نیمه سنگین و ۵ سواری سبک برای تسریع در بازگشایی راه‌ها اقدام کردند، افزود: هم اکنون راه روستا‌های آفان، کارگ وهه، رمى، اصحاب، میرسه، آغاسور، محمود آباد، سرخاب و کیسلان و دیگر روستاهاى دهستان منگور شرقى شهر خلیفان باز و تردد در آن‌ها برقرار است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد از همشهریان خواست در فصل زمستان قبل از سفر در مناطق کوهستانی و برفگیر این شهرستان با شماره‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ از وضعیت جاده‌ها آگاهی پیدا کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.