دبیر هیئت فوتبال تهران درباره نحوه برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت و اعتراض برخی از نامزد‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس تیموری دبیر هیئت فوتبال تهران بعد از انتخابات هیئت فوتبال استان تهران اظهار داشت: بنده به عنوان دبیر مجمع خوشحالم که امروز انتخابات بدون حاشیه و با حضور حداکثری اعضاء برگزار شد. تلاش کردیم تا عدالت رعایت شود.  تعداد آرایی که نامزد‌ها کسب کردند نشان از آزادی انتخابات داشت و آن شائبه‌ای که از قبل مطرح شده بود مبنی بر اینکه رئیس هیئت فوتبال ۹۹ درصد آرا را به خودش اختصاص داده است، کاملا رفع شد.

هر انتخابات نیازمند لابی است

دبیر هیئت فوتبال تهران بیان داشت: هر انتخابات نیازمند لابی است و به نظر من لابی ایرادی ندارد. آن کسانی که به عنوان نامزد انتخاب می‌شوند باید با مدیران باشگاه‌ها و روسای هیئت‌ها صحبت کنند. هر نامزد باید برنامه های خود را ارائه کند. ما نمی‌توانیم جلوی روسای هیئت‌ها را بگیریم که چرا با فلان نامزد جلسه گذاشته اند. من خبر دارم که هر کدام از این نامزد‌ها در چند ماه گذشته حداقل ۵۰، ۶۰ جلسه با مدیران باشگاه‌ها و روسای هیئت‌ها داشته اند.

بعضی از دوستان اخلاق را رعایت نکردند

تیموری افزود: متاسفانه شب قبل از انتخابات مجمع اتفاقاتی افتاد. بعضی از دوستان اخلاق را رعایت نکردند. به نظر من باید همه در شرایط یکسان با یکدیگر رقابت کنند. اینکه یک نامزد از نظر شرایط مالی در وضعیت خوبی قرار دارد و بخواهد از این طریق لابی کند، اصلا خوب نیست. من از نهاد‌های نظارتی تشکر می‌کنم که به این موضوع ورود کردند.


بیشتر بخوانید


کسی که قصد داشت در مجمع حاضر نشود، باید مکتوب به ما اطلاع می‌داد

تیموری درباره شکایت یکی از نامزد‌ها گفت: طبق قانون کسی که می‌خواهد در مجمع حضور پیدا نکند باید به صورت مکتوب این موضوع را اطلاع دهد. این دوستان به هیچ عنوان به بنده که دبیر مجمع هستم چیزی به صورت مکتوب اعلام نکردند. حتی این دوستان تا اواخر شب گذشته هم به ما گفتند که حتما در مجمع حاضر می شوند.

آقایان هر روز مصاحبه می‌کردند که چرا انتخابات را برگزار نمی‌کنید

دبیر هیئت فوتبال تهران ادامه داد: سوال من از این آقایانی که شکایت کرده اند این است که مگر شما نبودید که هر روز مصاحبه می‌کردید و می‌گفتید چرا انتخابات را برگزار نمی‌کنید، حالا که ما به همراه مدیر کل ورزش استان و فدراسیون فوتبال انتخابات را برگزار کردیم، چرا شکایت کردید؟ جالب است یک سری از دوستان همیشه منتقد هستند و یک راهی پیدا می‌کنند تا فضا را خراب کنند.

کیومرثی از قبل می‌دانست رد صلاحیت شده است

تیموری درباره رد صلاحیت کیومرثید اظهار داشت: تا لحظه آخری که لیست اعضای مجمع را می‌بستم، کیومرثی نامش در لیست بود، اما ساعت ۳ بعدازظهر روز گذشته نامه‌ای از نهاد‌های نظارتی به اداره ورزش و جوانان ارسال شد و در آن نامه قید شده بود که کیومرثی برای ورود به انتخابات تایید صلاحیت نشده است. به همین دلیل مدیر کل اداره ورزش و جوانان با بنده مکاتبه کرد و گفت به اطلاع کیومرثی برسانید که تایید صلاحیت نشده است. متاسفانه کیومرثی جواب تماس بنده را نداد و من هم به عنوان دبیر مجمع به او پیامک زده و این موضوع را به او اطلاع دادم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.