سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: همه افراد و ادارات می‌بایست در پرداخت عوارض شهرداری و پروانه‌های پایان کار اهتمام لازم را داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فرهادی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در جلسه دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: رفع مشکلات پیش روی پروژها، روند اجرای آن‌ها را شتاب می‌بخشد و سبب می‌شود زودتر مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

او افزود: نقش و تأثیر پروژه‌های شهرداری بر زیباسازی منظر شهری بر هیچ کس پوشیده نیست.

فرهادی با تأکید بر این که بخش عمده‌ای از درآمد شهرداری‌ها از محل عوارض و پروانه‌های پایان کار است، تصریح کرد: در این زمینه بین ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی با عموم مردم، هیچ فرقی وجود ندارد و همه مکلف به رعایت قانون هستند.


بیشتر بخوانید


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: عدم پرداخت این عوارض، درآمد‌های شهرداری‌ها را تحت الشعاع قرار داده و روند اجرای برنامه‌ها را با مشکل مواجه می‌کند.

در این جلسه در خصوص مشکلات پروژه مجتمع تجاری هلال، اراضی پادگان۰۴، عدم پرداخت بدهی دستگاه‌های اجرایی به شهرداری، عدم تعیین تکلیف اراضی صنوف آلاینده بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.