تشییع پیکر شهید جستجوگر نور در شاهرود و بسطام

پیکر مطهر جستجوگر نور شهید بسیجی تفحص محمود حاجی قاسمی در شاهرود و بسطام تشییع و در گلزار شهدای بسطام به خاک سپرده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، شهید حاجی قاسمی ۳۰ بهمن ماه به همراه سردار شهید علیرضا گلمحمدی در جریان عملیات تفحص پیکر‌های مطهر شهدا در منطقه زُرباطیه عراق بر اثر برخورد با مین به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

شهید بسیجی حاجی قاسمی در هشت سال دفاع مقدس حضوری فعال داشت و در سال ۹۵ در دفاع از حریم اهل بیت (ع) در سوریه دچار ۴۰ درصد جانبازی شده بود.

شهید بسیجی محمود حاجی قاسمی متولد ۱۳۴۵ در شهر بسطام است و ۲ پسر و یک دختر از وی به یادگار مانده است.

در مراسم تشییع پیکر این شهید والا مقام ، سردار محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح ضمن بازگویی خاطرات آشنایی خود با شهید حاجی قاسمی از سال ۷۴ در منطقه طلاییه گفت: این شهید ابتدا در قالب کاروان راهیان نور به منطقه آمده بود و سپس در قالب تفحص پیکر‌های شهدا ، در این مسیر نورانی قرار گرفت.

سردار باقرزاده افزود: این شهید پس از جانبازی در سوریه هم کار تفحص را ادامه داد و در نهایت به همراه شهید گلمحمدی در حال شناسایی و باز کردن معبر برای نیرو‌ها در منطقه زرباطیه عراق به شهادت رسید.

آیین وداع و تشییع پیکر مطهر شهید محمود حاجی قاسمی از معراج الشهدای شاهرود در کانون بسیج جوانان این شهر تا گلزار شهدای بسطام شهر زادگاهش بصورت خودرویی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.