کیوان قنبرزاده درباره وضعیتش برای حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور توضیحاتی را بیان کرد.

کیوان قنبرزاده رکورد‌دار پرش ارتفاع کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات در فصل زمستان به خوبی پیش رفته و برای مسابقات آماده هستم. امیدوارم نتیجه خوبی در مسابقات داخل سالن  دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور کسب کنم.

او ادامه داد: شرایط تمرینی ام خوب است. همه سعی و تلاش خود را می‌کنم که در مسابقات داخل سالن  دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور حضور یابم تا بتوانم از لحاظ جسمانی برای رسیدن به هدفم در سال آینده به آمادگی کامل برسم. شرایط حمایتی فدراسیون دو و میدانی از من بد نیست، اما از اکنون نمی‌توانم درباره کسب سهمیه المپیک صحبت کنم.

رکورد‌دار پرش ارتفاع کشورمان افزود: تنها کاری که از عهده ام برمی آید این است که از لحاظ تمرکزی و تمرینی آماده مسابقات شوم. علاوه بر این، من به صورت جدی در حال برنامه ریزی برای سال آینده هستم و زمان برای کسب ورودی المپیک کم است و باید از تک تک لحظات به خوبی استفاده کرد تا بتوانم سهمیه المپیک را به دست آورم.

قنبرزاده در پایان گفت: همه تلاش خود را می‌کنم که در مسابقات داخل سالن دو و میدانی  قهرمانی کشور بین ۲ الی ۲/۲۵ متر بپرم و به نظرم این رکورد قابل قبول است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار