طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بخش اول پروژه رود پارک ۳۰ فروردین ماه و بخش دوم ۱۵ مرداد ماه سال آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد خبر از پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه رودپارک مشهد داد و گفت: فاز اول پروژه رود پارک ۳۸ هکتار از بوستان چهل بازه تا پل ستاری است که عملیات اجرایی آن مهرماه آغاز و زمانبندی ۳۱۰ روز برای آن در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه فاز دوم پروژه رود پارک نیز ۴۲ هکتار است که از پل پرتوی تا پل نمایشگاه ادامه خواهد داشت، افزود: اعتبار این پروژه در فاز اول ۱۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است، و با توجه به تأکیدات شهردار مشهد بر سرعت بخشیدن به کار و رعایت زمانبندی در نظر گرفته شده از پیمانکار خواسته شده تا پروژه به صورت سه شیفت فعال شود.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد ادامه داد: «رود پارک» دارای ۲۴ هزار مترمربع پارکینگ و ۲۰ هکتار فضای سبز خواهد بود که با بهره برداری از آن در مجموع سرانه فضای سبز منطقه ۱۱ از ۹.۲ به ۱۲ متر افزایش خواهد یافت.

کاظمی با بیان اینکه فاز اول پروژه رود پارک در دو بخش پارک چهل بازه تا دندان پزشکان و از دندان پزشکان تا پل ستاری در حال اجرا است، بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بخش اول این پروژه ۳۰ فروردین ماه و بخش دوم ۱۵ مرداد ماه سال آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

اوبا تاکید بر اینکه عملیات اجرای بتن مسلح دریاچه‌ها و مسیر رودخانه تا ۱۰ اسفند ماه امسال به اتمام خواهد رسید، تصریحکرد: مسیر‌های پیاده و دیواره سنگی بخش اول در حال اجرا و خاک‌ریزی پهنه‌های فضای سبز نیز در حال انجام است.

انتهای پیام// ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.