فرمانده یگان امداد پلیس تهران بزرگ از کشف ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از ۳ انباری یک فروشگاه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد پلیس تهران بزرگ اظهار داشت: ماموران یگان امداد موفق شدند در اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق که با همکاری نیرو‌های سازمان تعزیرات و وزارت صمت انجام شد، یک فروشگاه فروش لوازم صوتی و تصویری که تعداد فراوانی تلویزیون‌های قاچاق برای عرضه و توزیع در فروشگاه مستقر کرده بود را شناسایی کنند.

وی عنوان کرد: در تحقیقات اولیه مالک فروشگاه شناسایی و مشخص شد این فرد تلویزیون‌های مستقر در فروشگاه را به صورت قاچاق تهیه و خارج از رعایت تشریفاتی قانونی و اخذ مجوز‌های قانونی در حال توزیع آن است.

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ توضیح داد: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران اعزامی دریافتند متهم علاوه بر تلویزیون‌های فروشگاه خود تعداد دیگری تلویزیون قاچاق را در ۳ انباری متعلق به این فروشگاه در نقاط مختلف شهر تهران دپو و جمع آوری کرده است.

وی با بیان اینکه ماموران در سه عملیات مستقل با مراجعه به انبار کالا‌ها در مجموع ۴۲ دستگاه تلویزیون با برند‌های معتبرکشف کردند، افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار