بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز مازندران امروز در سالن اجتماعات استانداری مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سالن اجتماعات استانداری مازندران میزبان خیرین مدرسه ساز پیر و جوانی بود که در سال‌های گذشته با کمک‌های بی شائبه خود بخشی از بار سنگین مدرسه سازی را به دوش کشیدند.

جشنواره بزرگداشت و تکریم خیرین مدرسه ساز که امروز به صورت هماهنگ و ویدیو کنفرانسی با ۱۰۰۰ خیر مدرسه ساز کل کشور برگزار شد، اسحاق جهانگیری معاون رییس جمهور و محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش حضور داشتند که در آن استانداران به ارائه گزارش پیرامون تعداد خیرین استان خود و مدارس ساخته شده و یا تکمیل شده توسط خیرین پرداختند.

مجید حسین زادگان استاندار مازندران در این جشنواره  با بیان اینکه ویروس همه گیر کرونا موجب شد در خدمت همه خیرین نباشیم، گفت: اگر قرار است جامعه‌ای پیشرفت کند و توسعه پایدار داشته باشد، مدرسه اساس و پایه آن است که خیرین در این امر به کمک دولت آمده اند.

او افزود: خدمات نظام در حوزه آموزش و ساخت اماکن آموزشی در سال‌های بعد انقلاب چشم گیر بوده، اما هنوز ۲۰ درصد مدارس نیاز به بهسازی و نوسازی دارد.

حسین زادگان با بیان اینکه تحصیل دانش آموزان مدارس محروم با درس خواندن در مدارس مجهز و با امکانات می‌تواند در آینده آن‌ها تاثیر بگذارد، گفت: خیرین جزو باهوش‌ترین انسان‌ها هستند که عاقبت خیر خود را با ساخت مدارس و مراکز آموزشی را رقم زده اند.

مازندران ۲۰۳۴ خیر مدرسه ساز دارد که ۳۲۴ تن از آن‌ها بانوان هستند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار