رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های اطفای حریق در این کلانشهر طی ۲۴ گذشته را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۴ عملیات اطفای حریق طی دیروز با تلاش آتش نشانان گفت: وقوع آتش سوزی پشت بام خانه مسکونی واقع در خیابان جلالی در منطقه خشایار راس ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان ۴ دقیقه بعد با امکانات و تجهیزات خاموش کننده در محل حاضر شدند و با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار کردند، افزود: ساعت ۲۰ و ۵۷ دقیقه بی احتیاطی ساکنان در روشن گذاشتن سرخ کن در حیاط منزل مسکونی در منطقه فاز ۲ پادادشهر، خیابان ۲۳ منجر به حریق شد و شعله‌های حریق با سرعت عمل آتش نشانان مهار شدند.

قنبری با اشاره به آتش سوزی در پارکینگ مجتمع مسکونی ساعت ۲۱ و ۵۱ دقیقه در منطقه گلستان خیابان اسفند اظهار داشت: در اثر این حادثه قسمتی از لوازم موجود در پارکینگ دچار حریق شد که با حضور به موقع آتش نشانان حریق مهار و از سرایت حریق به خودرو‌های پارک شده در پارکینگ و ساختمان‌های طبقه بالایی جلوگیری بعمل آمد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: حریق پیک نیک در منزل مسکونی ساعت ۲۲ و ۴۶ دقیقه در کوی عابدی خیابان سوم با تلاش آتش نشانان اطفا و از بروز خسارت به لوازم منزل مسکونی جلوگیری شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار