تیم والیبال پاس گرگان با شکست مس رفسنجان به مقام قهرمانی در لیگ دسته یک والیبال مردان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نهایی بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (سه‌شنبه) با ۲ دیدار به میزبانی خانه والیبال تهران پیگیری شد.

در دیدار نهایی این مسابقات، تیم‌های پاس گرگان و مس رفسنجان که پیش از این سهمیه لیگ برتر سال ۱۴۰۰ را به دست آورده بودند، به مصاف هم رفتند و نماینده گرگان با شکست ۳ بر صفر حریف به مقام قهرمانی لیگ دسته یک مردان سال ۹۹ دست یافت.

شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس گرگان در ۳ ست متوالی و با امتیاز‌های ۳۴ بر ۳۲، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند تا مس رفسنجان به مقام نایب قهرمانی لیگ دسته یک اکتفا کند.

محمدرضا درفش کاویان و مرتضی علائی داوران اول و دوم این مسابقه بودند که به مدت یک ساعت و ۴۰ دقیقه طول کشید. محسن ترابی و نادر انصاری نیز ناظران داوری و فنی دیدار نهایی لیگ دسته یک مردان سال ۹۹ بودند.

در دیدار رده‌بندی نیز که صبح امروز برگزار شد، تیم‌های ایرانشید چالوس و عقاب ملل اردبیل برای کسب مقام سومی به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده چالوس با پیروزی ۳ بر ۲، به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت.

بدین ترتیب بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که از ۲۴ آبان‌ماه با حضور ۱۸ تیم در ۲ گروه مقدماتی آغاز شده بود، امروز (پنجم اسفندماه) و پس از برگزاری ۱۵۹ مسابقه، با قهرمانی پاس گرگان به پایان رسید.

تیم‌های مس رفسنجان، ایرانشید چالوس و عقاب ملل اردبیل نیز مقام‌های دوم تا چهارم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار