مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: عملیات تعمیر ۳۱۴ واحد مسکونی آسیب دیده از آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی به پایان رسیده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود انصاریان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به تشکیل ۶ هزار و ۵۰۰ پرونده و ثبت در سامانه در رابطه با بازسازی واحد‌های آبگرفته در استان گفت: مجموع منازل تعمیری ۲ هزار و ۵۷۵ واحد هستند که از این تعداد، عملیات تعمیر یک هزار و ۸۱۶ واحد آغاز شده و اکنون بطور تقریبی تعداد ۳۱۴ واحد آن به پایان رسیده است.

او در ادامه تعداد واحد‌های احداثی که تاکنون مشخص شده است را ۳ هزار و ۴۲۱ واحد عنوان کرد و افزود: همچنین تعداد واحد‌های معیشتی در این خصوص نیز ۶ هزار و ۸۸۸ واحد گزارش شده و برای ۲ هزار و ۹۵۴ واحد تشکیل پرونده شده و به بانک‌ها معرفی شدند، اما فقط ۶۸ واحد آن عقد قرارداد شده است.

انصاریان با بیان اینکه ۵ هزار و ۶۴۸ فقره وام بلاعوض به درخواست‌کنندگان اعطا شده است، اظهار داشت: این وام‌های بلاعوض به میزان ۴۴ میلیارد تومان هستند که به متقاضیان پرداخت شدند، اما تنها مشکلی که وجود دارد، در رابطه با بانک‌ها است و از بانک‌ها درخواست می‌شود که در این زمینه به ما کمک کنند و عقد قرارداد‌ها را افزایش دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.