امام جمعه ریگان گفت: ادبیات کشور‌های غربی از جمله آمریکا و اروپا، ادبیاتی مستکبرانه، از مواظع بالا حرف زدن و طلبکارانه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حبیب رضا زاده در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با اشاره به هفته علوم تربیتی و تربیت اسلامی گفت: پدران و مادران باید توجه داشته باشند، آنچه موجب موفقیت فرزندان ما می‌شود، تربیت در فرهنگ غربی نیست بلکه تربیت در چارچوب اسلام ناب محمدی است.

او با اشاره به اینکه فرهنگ ناب و متمدن ایران اسلامی در سایه مهر، عطوفت و مهربانی اهل بیت عصمت و طهارت است، افزود: کودکان باید با این فرهنگ ناب آشنا شوند.

حجت الاسلام رضا زاده تصریح کرد: خوشبختانه آموزش و پرورش و سایر مراکز آموزشی هوشیار هستند و فرهنگ قرآنی و اهل بیتی را که راهگشای همه مسائل علمی وتربیتی کودکان است، در دستور کار قرار می‌دهند.

او از خانواده‌ها خواست: مواظب باشند تا فرزندانشان در دام فضای مجازی که غربی‌ها پهن کرده اند، گرفتار نشوند.

امام جمعه ریگان به آمار فساد در کشور‌های غربی اشاره کرد و بیان داشت: اگر تربیت آن‌ها درست بود، اکنون شاهد آمار تکان دهنده فرزندان نامشروع در این کشور‌ها نبودیم.

حجت الاسلام رضازاده به هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: باید از آنچه که خداوند متعال رزق وروزی می‌دهد، انفاق کنیم.

او با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " علاج فقر در هر جامعه‌ای همراه استقرار عدالت اجتماعی و نظام عادلانه در محیط جامعه است"، افزود: همه باید خود را موظف به مواسات بدانند.

حجت الاسلام رضا زاده از خیرینی که در روستا‌های محروم این شهرستان مشغول خدمات رسانی هستند، قدردانی کرد.

امام جمعه ریگان به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر عظیم الشان انقلاب اشاره و تصریح کرد: در مسئله مربوط به هسته ای، قانونی در مجلس تصویب شد که اختلاف نظر‌هایی در این زمینه ایجاد شد که معظم له فرمودند " این اختلاف‌ها باید حل شود.

او افزود: مقام معظم رهبری یک تنه در مقابل استکبار ایستاده اند و ما به عنوان سربازانش گوش به فرمان، ولی امر مسلمین هستیم.

حجت الاسلام رضازاده تصریح کرد: مقام معظم رهبری، ادبیات کشور‌های غربی از جمله آمریکا و اروپا را ادبیات مستکبرانه، از مواظع بالا حرف زدن و طلبکارانه اعلام کرده اند.

او بیان داشت: ما مردم شهرستان ریگان در مقابل دشمنان قسم خورده ایران عزیزمان ایستاده ایم و هم صدا فریاد کوبنده مرگ بر آمریکا واسرائیل سر می‌دهیم.

حجت الاسلام رضازاده خطاب به مردم و بازاریان این شهرستان خواستار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.