مختاری در گروه بازنده ها برای به دست آوردن مدال برنز تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، موسایی رئیس هیات کشتی استان فارس گفت : در روز نخست رقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین ، محمدرضا مختاری کشتی گیر فارسی وزن ۷۲ کیلوگرم با نتیجه ۴- صفر مغلوب مالخاز آمویان قهرمان جوانان جهان از ارمنستان شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت.

او، بیان کرد:  در روز دوم این پیکارها شنبه نهم اسفندماه مختاری در گروه بازنده ها ابتدا به مصاف آندری کولیک از اوکراین می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دیدار رده بندی و کسب نشان برنز مقابل پرویز نصیب اف از اوکراین قرار می گیرد.

موسایی، تصریح کرد: در وزن ۷۷ کیلوگرم هم محمدعلی گرایی دیگر فرنگی کار استان فارسی در دور نخست به مصاف مارسل استرکوبورگ از هلند می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با برنده کشتی میان باکوری گوگولی از گرجستان و میکیتا کازاکوف از بلاروس مبارزه خواهد کرد.

رئیس هیات کشتی استان فارس، ادامه داد: در وزن ۷۷ کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی فرنگی اوکراین ۲۶ کشتی گیر برای کسب عنوان مسابقه می دهند.

پیکارهای بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین در دو بخش آزاد و فرنگی تا ۱۰ اسفندماه به میزبانی شهر کی یف کشور اوکراین ادامه دارد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار