ارسال ۱۰۷ هزار بسته پستی به خارج از استان سمنان

مدیرکل پست استان سمنان گفت: ۱۰۷ هزار و ۶۷۸ بسته پستی از مبدا پست استان از ابتدای مهر امسال تا پایان بهمن به سراسر کشور ارسال شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمیدرضا آقاجانی مدیرکل پست استان سمنان گفت: شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌ها ارسال بسته پستی به خارج از کشور را محدود کرده و ۹۷ درصد بسته‌های پستی استان سمنان در مناطق مختلف کشور توزیع و به دست گیرنده رسانده شده است.

او ادامه داد: ارسال بسته‌های پستی و امانات از ابتدای مهر امسال تا پایان بهمن از مبدا پست استان سمنان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۹۶ درصد افزایش یافته است.

آقاجانی بیان کرد: درآمد اداره کل پست استان سمنان از مهر امسال تاکنون با افزایش ترافیک ارسال بسته‌های پستی و امانات در حدود ۱۱۳ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش یافته است.

او تصریح کرد: اداره کل پست استان سمنان از مهر امسال تاکنون از محل ارسال بسته‌های پستی در حدود ۱۷ میلیارد و ۶۲۳ میلیون ریال درآمدزایی کرده است که این میزان درآمدزایی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته چشمگیر است.

مدیرکل پست استان سمنان گفت: شیوع کرونا، موجب افزایش خرید اینترنتی و ترغیب مردم به استفاده از خدمات پست برای جابه جایی مرسولات به جای مراجعه حضوری و غیرحضوری شد.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.