مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال ۲ میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی استان از محل درآمد موقوفات خریداری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بخشی پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: تلاش ما بر این است که درآمد‌های موقوفات را برای رفع نیاز جامعه و با توجه به نیت واقف هزینه کنیم.

او افزود: ما در خراسان‌جنوبی موقوفات درمانی زیادی نداریم، ولی همان چند موقوفه شاخص درآمد‌های خوبی دارند که در جهت نیت واقف هزینه می‌شود.

بخشی‌پور عنوان کرد: از ابتدای سال و با توجه به شیوع کرونا و نیاز جامعه برای مراکز درمانی خراسان‌جنوبی از محل درآمد موقوفات دستگاه‌هایی چون هولتر فشار، دستگاه الکتروشوک و هشت کپسول اکسیژن ساز خریداری شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی اظهار کرد: همه این دستگاه‌ها برای مرکز استان نبوده است و به عنوان مثال کپسول‌های اکسیژن‌ساز را برای شهرستان طبس خریداری کرده ایم.

او ادامه داد: در مجموع برای خرید این دستگاه‌ها ۲ میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال هزینه شده است.

بخشی پور بیان‌کرد: خواست قلبی ما پایان شیوع ویروس کرونا در جامعه است، ولی تا هر زمان که این گرفتاری در جامعه وجود داشته باشد کمک‌های ما به مراکز درمانی نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی افزود: در ابتدای شیوع کرونا که جامعه با کمبود ماسک مواجه بود نیز در حوزه تولید این کالا قدم برداشتیم و در مجموع ۷۰ هزار ماسک تولید و توزیع کردیم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.