مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: ۶ هزار متر مکعب خاک ترکیبی برای گل‌کاری‌های استقبال از بهار ۱۴۰۰ تولید و آماده سازی شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید علی اکبر انتظام مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد در سال‌های اخیر در زمینه تولید خاک ترکیبی مورد نیاز در فضای سبز شهری، به خودکفایی رسیده و یکی از مهمترین موارد استفاده از این نوع خاک ها، در گل‌کاری‌های استقبال از بهار است.

او افزود: فرآیند آماده‌سازی خاک ترکیبی از اواسط امسال شروع شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال ۶ هزار متر مکعب خاک ترکیبی در گل‌کاری‌های شهر استفاده می‌شود.


بیشتر بخوانید



مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد ادامه داد: تاکنون بیش از ۹۰ درصد خاک مورد نیاز گل کاری‌ها  در میان مناطق ۱۳ گانه شهر توزیع شده است و این فرآیند همچنان ادامه دارد.

انتظام بیان کرد: همچنین برای آماده سازی خاک مورد نیاز جعبه های گل سطح شهر نیز، ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب خاک ترکیبی تهیه شده تا بستر کاشت مناسبی برای گل‌های فصلی کاشته شده در این جعبه های گل ایجاد شود.

او تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد مقرر شده است تا همه فرآیند‌های گل کاری، لکه‌گیری و بازپیرایی فضا‌های سبز شهر مشهد تا ۲۰ اسفند ماه به اتمام برسد.

 

انتهای پیام// ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.