مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت : امسال جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» طی روز‌های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه نیز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت : هر سال در ایام پایانی سال و در آستانه سال نو برنامه ملی و کشوری جشن نیکوکاری به صورت همزمان در سرتاسر کشور با مشارک هموطنان نوعدوست در این کار خداپسندانه برگزار می‌شود.

او گفت : امسال جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» طی روز‌های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه نیز برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور، امسال جشن نیکوکاری متفاوت‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه امسال زنگ جشن نیکوکاری به صورت آنلاین در سامانه آموزشی «شاد» نواخته می‌شود، افزود: این برنامه در روز چهارشنبه، سیزدهم به صورت مجازی در مدارس از طریق سامانه شاد برگزار می‌شود.

رخصی ادامه داد: در روز پنجشنبه، چهاردهم اسفندماه این برنامه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در پایگاه‌ها، دفاتر و مراکز نیکوکاری سطح استان اجرایی می‌شود و در روز پانزدهم نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

او ضمن دعوت از هم‌استانی‌ها در این کار خداپسندانه شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ (بانک ملی) و یا از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* می‌توانند مشارکت داشته باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.