چاپ شش عنوان کتاب مرتبط با سردار دل‌ها در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از چاپ شش عنوان کتاب مرتبط با مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: شش عنوان کتاب مرتبط با مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استان به چاپ رسیده است که «پرواز بغداد- بهشت» و «پرسه در غبار» از جمله کتاب‌هایی است که با این موضوع چاپ شده است.

او افزود: امسال ۱۰۰ عنوان کتاب با حمایت از نویسندگان استان به چاپ و توزیع رسید و برای حمایت از چاپ این تعداد کتاب ۸۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد.


بیشتر بخوانید


شریفی اضافه کرد: در قالب این ۱۰۰ عنوان، چهار هزار و ۴۴۴ جلد کتاب چاپ شد که با توجه به گرانی کاغذ و هزینه‌های چاپ و نشر تعداد تیراژ این کتب نسبت به پارسال کاهش یافته بود.

او اظهار داشت: پارسال ۹۰ عنوان کتاب در استان به مرحله چاپ رسید که برای حمایت از این تعداد کتاب ۵۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده بود.

شریفی گفت: بسیاری از کتاب‌های چاپ شده از سوی نویسندگان چاپ اولی تالیف شده است که تلاش شد تا از نویسندگان جوان و از موضوعاتی که متناسب با نیاز روز جامعه باشد حمایت شود.

او تصریح کرد: چهار جلد کتاب با موضوعات مرتبط با ویروس کرونا تدوین و چاپ شده که از جمله آن می‌توان به کتاب‌های «چگونه با اضطراب کرونا کنار بیاییم» و «دغدغه‌های شایع کرونایی» اشاره کرد.

شریفی ادامه داد: سایر کتاب‌های چاپ شده نیز با موضوعات دینی، قرآنی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، آموزشی، ادبیات و شعر، اقتصادی و موضوعات عمومی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.