از ابتدای امسال تا کنون در حوزه آرد و نان ۶۶۰ تخلف در قالب ۵۲۰ پرونده به تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ارسال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامرضا قائدامینی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: ساماندهی کالا‌های اساسی از بدو تولید تا رسیدن عادلانه به دست مصرف‌کننده و نظارت بر رعایت بهداشت محل‌های توزیع از جمله وظایف این سازمان است که باعث شده بازرسان سازمان صمت به صورت شبانه‌روزی و در شیفت‌های مختلف نظارت جدی بر بازار داشته باشند و هم‌پای کادر درمان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تلاش کنند.

او افزود: از ابتدای امسال تا به امروز تعداد ۵۴ هزار فقره بازرسی از صنوف مختلف در چهارمحال و بختیاری صورت گرفته که ۲ هزار و ۷۸۰ مورد تخلف در قالب ۲ هزار و ۴۰۰ پرونده به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.


بیشتر بخوانید


قائدامینی اضافه کرد: ارزش پرونده‌های تخلف ارسال شده به رقم ۳۲ میلیارد تومان رسید که عمده این تخلفات گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و عدم درج قیمت است.

او ادامه داد: در حوزه آرد و نان نیز ۶۶۰ تخلف در قالب ۵۲۰ پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده است که ۱۲۳ مورد آن گران‌فروشی، ۱۳۸ مورد عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و سایر موارد تعطیلی خودسرانه است.

قائدامینی گفت: اجرای طرح‌های نظارتی ایام نوروز نیز از تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه شروع شده و تا پایان فروردین‌ماه امسال ادامه خواهد داشت که در این مدت ۲۰ روزه شروع طرح، ۲ هزار و ۱۰۰ مورد بازرسی از صنوف صورت گرفته و ۲۶۰ تخلف در قالب ۲۲۰ پرونده به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار