افتتاح دفتر انجمن حمایت از زندانیان در بستان آباد

با حضور سردار نصرتی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان تبریز و  محمودیان دادستان عمومی و انقلاب بستان آباد دفتر انجمن حمایت از زندانیان در شهرستان بستان آباد آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، محمودیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بستان آباد در مراسم افتتاح دفتر انجمن حمایت از زندانیان شناسایی خانواده‌های زندانیان نیازمند را اولویت اصلی  برشمرد و گفت: متاسفانه بعضاً مشاهده می‌شود که به دلیل ضعف در شناسایی افراد نیازمند، کمک‌ها و حمایت‌ها به افراد غیر مشمول می‌رسد و نیازمندان واقعی هم از حمایت‌ها برخوردار نمی‌شوند.

او در ادامه با اشاره به روز‌های پایانی سال و احتمال افزایش نرخ دیه در سال جدید گفت: خیرین در روز‌های پایانی سال با جدیت پای کار بیایند تا قبل از افزایش دیه‌ها نسبت به پرداخت دیون و بدهی زندانیان غیرعمد اقدام گردد.

سردار نصرتی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان تبریز نیز در این مراسم از توزیع بیش از ۵ مرحله اقلام معیشتی بین خانواده‌های زندانیان نیازمند در طول سال ۹۹ خبر داد و گفت: در این روز‌هایی که حتی مردم عادی برای تامین زندگی خود مشکل دارند انجمن حمایت از زندانیان با کمک خیرین در کنار خانواده‌های نیازمند زندانیان بوده است.

او گفت: تامین مایحتاج بهداشتی و توجه به مشکلات درمانی مددجویان و خانواده‌های زندانیان نیازمند نیز اولویت اصلی انجمن در روز‌های کرونایی بوده است.

نصرتی در پایان از برنامه ریزی برای ایجاد منابع درآمد پایدار برای خانواده‌های زندانیان خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری کمیته امداد و بهزیستی با ایجاد شغل و درآمد پایدار خانواده‌های مددجویان را توانمند کنیم.

او گفت: اینکار بویژه در مورد خانواده کسانی که به زندان‌های دراز مدت و چندین ساله محکوم شده اند ضروری است.

گفتنی است انجمن حمایت از زندانیان در بستان آباد برای حمایت از خانواده‌های بیش از ۸۷ زندانی این شهرستان تشکیل و راه اندازی شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.