فدراسیون جودوی کشورمان پس از رفع تعلیق بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بیانیه فدراسیون جودو بعد از رفع تعلیق که موجی از نشاط را در جامعه ورزش ایران  به وجود اورده است، به شرح زیر است:

تعلیق فدراسیون جودو ایران برداشته شد

بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته توسط وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران با توجه به دفاعیات حقوقی مؤثری که بعمل آمد دیوان داوری ورزش طی رأیی که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ صادر نمود رأی کمیته انضباطی فدراسیون جهانی مبنی بر تعلیق فدراسیون جودو ایران را باطل اعلام نمود و مقرر کرد بمنظور بررسی‌های بعدی این پرونده به فدراسیون جهانی جودو ارجاع گردد.

بدون تردید فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران خود را همچنان تابع اصول منشور المپیک و مقررات اساسنامه فدراسیون جهانی جودو می‌شناسد و از همکاری و تعامل روزافزون با فدراسیون جهانی در همین چارچوب استقبال خواهد کرد.

فدراسیون جودو بدینوسیله مراتب قدردانی خود را از عملکرد شایسته تیم حقوقی، حمایت‌های وزیر محترم ورزش و جوانان، مساعدت‌های رئیس کمیته‌ملی المپیک و همراهی‌های معاون محترم توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در مسیر تحقق این پیروزی بزرگ حقوقی ورزشی اعلام می‌دارد.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
فقط ملایی و منصوری و سرلک مقصر نیستند ! اونهایی که منصوری رو سرنربی کردند سرلک رو رییس رستوران خودشون کردند ملایی را به فدراسیون جهانی متصل کردند همه باید پاسخگو باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
خوشحال شدیم
آخرین اخبار