معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت زمین مورد نیاز برای احداث شهرک دانش‌بنیان گلخانه‌ای خانمیرزا باید تا ۱۰ روز دیگر تعیین تکلیف شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست رفع مشکلات شهرستان خانمیرزا که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد اظهار داشت: سازمان جهادکشاورزی و منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری باید تا ۲۰ اسفندماه تمامی مشکلات مرتبط با ۴۵۵ هکتار زمین پیش‌بینی شده برای احداث و راه‌اندازی شهرک دانش‌بنیان گلخانه‌ای در خانمیرزا را رفع و مجوز‌های لازم را صادر کند.

او افزود: احداث و راه‌اندازی شهرک دانش‌بنیان گلخانه‌ای در شهرستان خانمیرزا زمینه اشتغال حداقل شش هزار نفر را فراهم می‌کند.


بیشتر بخوانید


نظری اضافه کرد: شهرداری آلونی نیز هر چه سریع‌تر نسبت به پیگیری انتخاب مشاور برای بازنگری طرح جامع شهر آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا با هدف رفع مشکل کمبود زمین مسکونی در این شهر اقدام کند.

او با اشاره به تازه‌تاسیس بودن شهرستان خانمیرزا ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند برای رسیدن این شهرستان به شاخص‌های توسعه‌ای تلاش کنند.

نظری گفت: استقرار نمایندگی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در شهرستان خانمیرزا جزو برنامه‌های اولویت‌دار مسوولان قرار گیرد.

یوسف مرادی فرماندار خانمیرزا نیز گفت: کوتاه کردن صدور مجوز‌های سرمایه‌گذاری و کاهش کاغذبازی اداری در تسریع روند توسعه‌ای این شهرستان نقش مستقیم دارد.

او افزود: استفاده از توان خیرین، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و جذب اعتبارات ملی با هدف تسریع در روند ارتقای کمی و کیفی شهرستان خانمیرزا در حال انجام است.

مرادی اضافه کرد: تسریع در اجرای تعادل‌بخشی دشت خانمیرزا با ۳۵ هزار بهره‌بردار از ۱۶ ماه گذشته تاکنون معطل صدور مجوز‌ها برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

او ادامه داد: صدور مجوز‌های قانونی و برگزاری فراخوان برای اجرای این طرح از مهم‌ترین خواسته‌های مردم شهرستان خانمیرزا به‌شمار می‌رود.

مرادی گفت: افزایش تعداد ماشین‌آلات راهسازی و راهداری، بازنگری طرح جامع شهر آلونی با هدف جبران کمبود زمین مسکونی، تغییر کاربری بخشی از زمین‌ها برای استقرار دستگاه‌های اجرایی، تسریع در اجرای طرح اقدام ملی مسکن، افزایش شاخص‌های بهداشت و درمان، افزایش سرانه ورزشی و توجه به حوزه صنعت از مهم‌ترین اولویت‌ها و نیاز‌های شهرستان خانمیرزا است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار