معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت:به منظور کاهش مشکلات ترافیکی در روز‌های پایانی سال، طرح ترافیکی استقبال از بهار با همکاری پلیس راهور اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،مهدی یوسفی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز در جلسه هماهنگی با پلیس راهور استان برای ایجاد نظم ترافیکی در معابر شهری گفت:ارائه این راهکار‌ها برای تسهیل عبور و مرور شهروندان و رفع مشکلات ترافیک شبکه معابر سطح شهر و مبادی ورودی تبریز انجام می‌شود.

اوافزود:با توجه به فرا رسیدن روز‌های پایانی سال و افزایش ترافیک معابر شهری بخصوص در هسته مرکزی شهر، ایجاد تعامل بیشتر بین پلیس راهور و زیرمجموعه‌های حمل و نقل درون شهری برای مدیریت ترافیک و روان سازی آن و افزایش نظم و انضباط در عبور و مرور در سطح شهر بسیار با اهمیت است.

او ادامه داد:برخورد قانونی پلیس راهور با تخلفات طرح زوج و فرد و طرح LEZ، پارک‌های دوبله حاشیه خیابان،توقف خودرو‌های شخصی در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی و محل‌های توقف ممنوع و نیز مدیریت هوشمند عبور و مرور در تقاطع‌ها تأثیر مهمی در کاهش ترافیک در این روز‌ها خواهد داشت.

سرهنگ یونس منفرد رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی نیزگفت:همکاری و پشتیبانی فنی و ترافیکی معاونت حمل و نقل شهرداری تبریز و تجهیز معابر مهم سطح شهر به دوربین‌های ثبت تخلفات ترافیکی و اجرای طرح‌های مختلف مانند LEZ و طرح زوج و فرد در سالیان اخیر، تأثیر زیادی در ایجاد نظم و روان سازی ترافیکی داشته است.

او افزود:همکاری دو جانبه پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز و تلاش دوچندان نیرو‌های پلیس و پرسنل این معاونت در روان سازی و مدیریت ترافیک روز‌های پایانی سال تأثیر بسزایی ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.