مسجد پایگاهی مهم برای کمک به نیازمندان

فرمانده پایگاه بسیج ثارالله مسجد حضرت صدیقه طاهره (س) شهرستان بیرجند از جمع آوری مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌ مردمی در این پایگاه خبر داد.

حقیری فرمانده پایگاه بسیج ثارالله مسجد حضرت صدیقه طاهره (س) بیرجند در گفت و  گو با خبرنگار به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است و در قالب بسته‌های کمک‌های مؤمنانه در اختیار خانوار‌های نیازمند قرار گرفته است.

او با اشاره رزمایش بزرگ کمک مومنانه افزود: با اجرای این طرح به فکر تشکیل گروه سازماندهی شده افتادیم و ۶۰۰ خانواده از اهالی محله تحت پوشش این کمک‌ها قرار گرفتند.

حقیری بیان کرد: خوشبختانه ارتباط مردم این محله با مسجد خوب است و هدف‌گذاری ما این است که به سمتی برویم که مردم و اهالی محله بتوانند با استفاده از ظرفیت‌های بزرگی که در مساجد وجود دارد نیازهایشان را برطرف کنند و مساجد بتوانند در همه ابعاد تبدیل به یک پایگاه برای همه مردم شوند.

فرمانده پایگاه بسیج ثارالله مسجد حضرت صدیقه طاهره (س) بیرجند عنوان کرد: در طرح شهید سلیمانی نیز اعضای گروه ورود کردند و با همکاری پایگاه امام هادی (ع)، قرارگاه شهید بصیری‌پور را  راه اندازی کردند.

او در ادامه گفت: به همین جهت ارتباط با تک‌تک خانواده‌های محله شکل گرفت و افرادی که به کمک نیاز داشتند تحت پوشش قرارگاه قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید


حقیری با بیان اینکه در مرحله بعد، ارتباط حضوری با مردم انجام شد و خرید دارو و مایحتاج خانوار انجام می‌شد، افزود: همه این کار‌ها را کردیم تا افرادی که مبتلا به کرونا هستند از خانه بیرون نیایند و همچنین در شب یلدا نیز برای خانواده‌های کرونایی میوه و شیرینی تهیه شد.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عصمت ابراهیمی
۱۶:۳۹ ۰۸ دی ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید مشکل داریم گوشی هم نداریم دوفرزندکوچک دبستانی هستن احتیاج دارم پدرمریض هستن مستجریم مجبورم به کمک
Iran (Islamic Republic of)
عصمت ابراهیمی
۱۶:۳۵ ۰۸ دی ۱۴۰۰
سلام خسته نباشیدمشکل دارم برای گوشی دوفرزندکوچک دبستانی مستجرباباش کارنمیکندمریض هست
آخرین اخبار