شریفی در راه شهرداری ارومیه /هلیلیه بخت شریفی را باز نکرد

مرتضی شریفی، ملی پوش والیبال کشورمان بار دیگر در راه بازگشت به تیم شهرداری ارومیه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی شریفی، دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان فصل گذشته در تیم بورسا اسپور ترکیه توپ می زد. شریفی که در بورسا روز‌های خوبی را سپری می‌کرد با پیشنهادهای مختلفی برای فصل جدید رو به رو شد. او علی رغم همه پیشنهاد‌های اروپایی خود به تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ایران پیوست. تیم شهرداری ارومیه یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر والیبال محسوب می‌شود که با هدایت پیمان اکبری عملکرد خوبی هم داشته است.

شریفی بعد از پیوستن به شهرداری ارومیه و انجام چند بازی باز هم تصمیم گرفت به لیگ والیبال ترکیه بازگردد. این بار هدف شریفی مشخص نبود و گویی فقط قصد داشت در خارج از ایران توپ بزند. بر همین اساس به تیم گمنام هلیلیه اسپور ترکیه پیوست. تیم والیبال هلیلیه اسپور در لیگ والیبال ترکیه در رده هجدهم قرار داشت و در ادامه رقابت‌های لیگ والیبال ترکیه و عملکرد بد این تیم، سقوطش به دسته یک والیبال ترکیه قطعی شد.

شریفی که عملکرد مناسبی در این تیم نداشت، به فکر بازگشت به لیگ ایران افتاد. مصدومیت پوریا فیاضی در تیم شهرداری ارومیه در رقابت‌های پلی آف لیگ برتر والیبال راهی شد تا مسئولان این باشگاه هم نسبت به بازگشت این بازیکن به لیگ ایران اقدام کنند. در این میان باشگاه شهرداری ارومیه هم طی نامه‌ای به فدراسیون والیبال با توجه به مصدومیت پوریا فیاضی، خواستار به خدمت گرفتن مرتضی شریفی شده است. اما گویا مشکلاتی برای انتقال دریافت کننده ملی پوش کشورمان وجود دارد.

حال باید دید فدراسیون راه جذب مرتضی شریفی را برای تیم والیبال شهرداری ارومیه هموار خواهد کرد یا خیر.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار