علی صالحی گفت: نحوه نظارت بر قیمت گذاری و توزیع اقلام مورد نیاز مردم به هیچ عنوان قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علی صالحی، رئیس کل دادگستری هرمزگان در نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی استان گفت:بی تدبیری و سوء مدیریت در قیمت گذاری و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و در صورت ادامه این روند علیه مدیران متخلف اعلام جرم خواهد شد.

صالحی افزود: طی روز‌های اخیر به منظور رصد بازار مرغ به مغازه‌های مختلف در سطح شهر بندرعباس سر زدم و متاسفانه مشاهده کردم که یا گوشت مرغ در مغازه موجود نبود و یا در صورت وجود نیز فروشندگان، ران و سینه مرغ را به صورت تفکیک شده، آن هم با قیمت بالاتر و گزاف عرضه می‌کردند.

او گفت: قصور و بی‌مسئولیتی برخی از مدیران در انجام وظایف و تکالیف قانونی و همچنین ترک فعل‌ها و بی توجهی به امر نظارت موجب نارضایتی مردم شده است و در صورت ادامه این مشکلات قطعا علیه مدیران متخلف اعلام جرم خواهد شد.


بیشتر بخوانید


رئیس کل دادگستری هرمزگان با طرح این پرسش که «چرا قیمت ماهی و آبزیان در شهر بندرعباس که از منابع عظیم دریایی برخوردار است، باید بیشتر از مناطق و استان‌های همجوار باشد؟» گفت: این امر نیاز به مدیریت، ساماندهی و نرخ گذاری دارد که باید فورا انجام شود.

صالحی افزود: به روسای دادگستری و دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌های استان ابلاغ شده است که به منظور تنظیم بازار و کنترل تورم، شخصا در تیم‌های بازرسی حضور داشته باشند و روند توزیع و قیمت گذاری را با دقت رصد و مدیریت کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.