معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس گفت: مسابقه سراسری و مجازی خوانندگی با عنوان «آواز بهار» با هدف رقابت سالم و ایجاد انگیزه بین علاقمندان به آواز در سبک‌های مختلف آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهروز مرامی از برگزاری مسابقه خوانندگی به شیوه مجازی در استان خبر داد و گفت: این مسابقه در چهار مرحله طراحی شده و از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام، پخش می‌شود و قابل دسترس است.

مرامی با بیان اینکه هنرمندان سرشناس موسیقی ایران، داوری این مسابقه را عهده‌دار هستند، گفت: این مسابقه در مراحل نیمه نهایی و نهایی، به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تاکید کرد که میزبانی شیراز در این مسابقه هنری، مشروط به وضعیت مناسب از نظر شیوع کرونا و با نظر مساعد ستاد مدیریت بیماری کرونا، خواهد بود.

مرامی اظهار کرد: به نفرات اول تا سوم این مسابقه جوایز نقدی، تندیس و لوح اهدا می‌شود و نفرات چهارم تا ششم هم جوایز نقدی و لوح یادبود دریافت می‌کنند.

معاون ارشاد فارس یادآور شد که علاقه‌مندان تا ۱۸ اسفندماه برای ثبت‌نام و ارسال فیلم از اجرای خود، فرصت خواهند داشت و این مسابقه هیچ محدودیت سنی و سبکی ندارد.

مرامی با اشاره به اینکه پیج رسمی این مسابقه avazebahar.contest@ است، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت هنری می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را با مراجعه به نشانی www.farhangtic.com کسب کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ گفت: آقایان افشین مقدم، حجت اشرف‌زاده، محسن شریفیان، هادی قضات، بهروز صفاریان و حامد فقیهی، عهده‌دار داوری این رقابت هستند.

مرامی با بیان اینکه این برنامه با مشارکت شرکت نوازندگان سرزمین آفتاب، خدمات سینمایی قاجاری و آکادمی صدا و آواز حامد فقیهی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد که این مسابقه برای برگزاری مجوز ارشاد را دریافت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار