چراغ سبز فدراسیون والیبال به شهرداری ارومیه برای جذب شریفی

طبق قوانین اگر باشگاه ترکیه‌ای، ITC شریفی را صادر کند و بازیکن آزاد شود، می‌تواند به لیگ والیبال ایران بازگردد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است که بحث بازگشت مرتضی شریفی با توجه به مصدومیت پوریا فیاضی به لیگ والیبال ایران و تیم شهرداری ارومیه داغ شده است. در همین راستا باشگاه شهرداری ارومیه طی نامه‌ای به فدراسیون والیبال خواستار جذب بازیکن جدید شده است.

مرتضی شریفی که در ابتدای فصل به تیم شهرداری ارومیه پیوست، بعد از انجام چند بازی تصمیم گرفت به لیگ والیبال ترکیه برود؛ اما با توجه به این که به تیم مناسبی منتقل نشد، نتوانست عملکرد خوبی را هم در این تیم داشته باشد.

بعد از مصدومیت پوریا فیاضی در رقابت‌های مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ارومیه خواستار به خدمت گرفتن دوباره ملی پوش والیبال کشورمان شده است.

شهرام عظیمی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: طبق بند ۲۰ فصل پنجم نقل و انتقالات آیین نامه فدراسیون والیبال، اگر بازیکن تیمی مصدوم شود و نتواند تا پایان فصل تیم خود را همراهی کند و مسئولان پزشکی ورزشی مصدومیت بازیکن را برای دوری تا پایان فصل تأیید کنند؛ آن تیم می‌تواند بازیکن آزادی را که قرارداد ندارد به خدمت بگیرد. اگر بازیکنی با تیم دیگری قرارداد داشته باشد، نمی‌تواند با تیم‌های داخلی قرارداد ببندد.

بر این اساس و با توجه به قوانین، اگر شریفی بتواند ITC خود را از باشگاه ترکیه ای دریافت کند و بازیکن آزاد شود، می تواند در لیگ ایران حضور پیدا کند و  به تیم شهرداری ارومیه نیز بپیوندد. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار