معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دشت آزادگان رفع مشکلات شبکه فاضلاب شهری سوسنگرد و بستان را از اولویت‌های مهم عنوان کرد.

سعید عوده زاده معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه رسیدگی به مشکلات و مسائل مربوط به شبکه فاضلاب شهری سوسنگرد و بستان برگزار شد.

او بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آب و فاضلاب شهرستان دشت آزادگان به ویژه شهر سوسنگرد و بستان تاکید کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های آب و فاضلاب، تلاش برای بهبود شاخص بهره‌مندی و تکمیل اصولی پروژه‌های نیمه تمام بر اساس استاندارد است.

عوده زاده با بیان اینکه نواقص و ضعف‌هایی نیز در انجام پروژه‌ها وجود دارد که سعی کردیم بخش زیادی ار آن‌ها را مرتفع کنیم، اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه ریزی کرده تا پروژه‌های ناتمام واقع در کوی نخلستان سوسنگرد، ساحلی به سمت شهید طایی، کوی جهاد به سمت میدان سنبل و همچنین خیابان نواب صفوی تکمیل شوند و سپس پروژه‌های جدید را تعریف کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بعضی از مناطق پروژه‌های فاضلاب را به علت کیفیت کم آب شرب سعی کردیم با برنامه ریزی و پیگیری استانی لوله‌های آب شرب را نیز تعویض کنیم تا در قالب همان پروژه و حل مشکل کامل آب و فاضلاب تحویل اهالی منطقه دهیم که البته همین امر باعث تاخیر در تکمیل بعضی پروژه‌ها شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.