مدیر منطقه سه شهرداری کرج گفت: جمع آوری نخاله‌های ساختمانی، رفع مشکلات عمرانی محلات، بهسازی آسفالت معابر در این منطقه در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی آرایی، مدیر منطقه سه شهرداری کرج گفت: همه ساله به منظور استقبال از بهار و ایجاد فضای بصری زیبا در شهر اقداماتی چون تنظیف و رفت و روب محیط شهری، تسطیح زمین‌های بایر و جمع آوری نخاله‌های ساختمانی، رفع مشکلات عمرانی محلات، بهسازی و لکه گیری آسفالت معابر، کاشت گل‌های فصلی بهاره، رنگ آمیزی جداول سطح شهر و. در دستور کار واحد‌های مختلف منطقه قرار می‌گیرد.

او افزود: در راستای اجرای این طرح یک هزار و ۵۰۰ گلدان گل شب بو، جابجایی ۳۰ اصله درخت با توجه به مجوز صادره برای اصلاح هندسی سه راه باسکول، کاشت ۱۲۰ اصله نهال توت و مجنون و درختان مثمر در اراضی محله کیانمهر همچنین کاشت بیش از ۹ هزار اصله نهال در معابر اصلی و فرعی منطقه انجام شده است.

آرایی گفت: یکی از مهمترین اقدامات مربوط به طرح استقبال از بهار ساماندهی و ایجاد فضای بصری و محیطی زیبا در بوستان‌های و عرصه‌های سبز سطح منطقه است که در این راستا پاکسازی کلیه پارک‌های سطح منطقه و فضای سبز معابر و میادین انجام شده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.