انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا از چهارشنبه ۲۰ اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در حالی مهلت یک هفته‌ای ثبت نام انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا از چهارشنبه ۲۰ اسفند آغاز می‌شود که با توجه شرایط کرونایی نحوه ثبت نام داوطلبان موضوعی مورد توجه است.
 
امروز در جلسه ستاد انتخابات استان مرکزی نحوه ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا بررسی شد.

بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در این جلسه گفت: ثبت نام کاندیدای شهر و روستا باید حتما غیر حضوری انجام شود، اما برای تکمیل فرم باید تدابیری اندیشیده شود که موجب تجمع کاندیدا در فرمانداری‌ها نشود.

ستاد انتخابات کشور هم اعلام کرده داوطلبان می‌توانند با ۴ روش نام اپلیکیشن موبایلی، نسخه دسکتاپ کامپیوتر، دفاتر پیشخوان دولت و مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان ثبت نام کنند.

البته شرایط کرونایی ایجاب می‌کند حفظ سلامت مردم در پای صندوق‌های رای و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی هم مورد توجه دست اندرکاران اتخابات واقع شود.

اکرمی در این زمینه گفت: باید شعب اخذ رای در فضای باز انجام شود و حتما دستورالعمل‌های بهداشتی در رای گیری رعایت شود و فاصله احتماعی چه برای دست اندرکاران انتخابات و چه برای رای دهندگان رعایت شود.

تدابیر ستاد انتخابات برای حوزه‌های رای گیری موجب اطمینان خاطر برای مردم و حضور بدون دغدغه رای دهندگان در پای صندوق‌های رای و افزاش حضور مردم در انتخابات می‌شود.

رئیس انتخابات استان مرکزی ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: دقت و نظم در انتخابات یکی از موضوعات بسیار مهم در انتخابات است و باید انتخابات به نحوی باشد که یک رای هم بر زمین نماند.

اکرمی صرفه جویی در بحث هزینه‌ها در انتخابات را هم یادآور شد افزود: باید این موضوع حتما رعایت شود و از هزینه‌های بیهوده خودداری شود.

جلسه ستاد انتخابات استان مرکزی صبح امروز با حضور اعضاء و مدیران ادارات مربوطه در محل استانداری مرکزی در اراک برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.