معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت:با توجه به ثبت نخستین مبتلا به کرونای انگلیسی در همدان، ورود این ویروس به اسدآباد محتمل است.

الهام عظیمی معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت:با توجه به ثبت نخستین مورد مشکوک به کرونای انگلیسی در همدان و تردد روزانه بسیاری از شهروندان به مرکز استان ورود و شیوع این ویروس در اسدآباد محتمل است.

او تصریح کرد:در شرایط کنونی و احتمال شیوع این ویروس لازم است دو  شیوه نامه بهداشتی مهم استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات ، بیش از گذشته در دستورکار مردم قرار گیرد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به اینکه کرونای انگلیسی بیشترافراد خردسال و جوان را درگیر می کند عنوان کرد: کادر درمان اسدآباد آمادگی مبارزه با کرونای انگلیسی را دارند اما بهتر است با رعایت دستورالعمل های  ساده علاج واقعه را قبل از وقوع کنیم تا مجبور به جنگی سخت با این کووید جهش یافته نباشیم.

عظیمی در پایان گفت:از مردم عزیز اسدآباد انتظار می رود با توجه به در پیش بودن روزهای شاد مذهبی و گسترش مراسم عروسی با غلبه بر  احساسات ، ضمن رعایت فاصله اجتماعی از حضور در اجتماعات بپرهیزند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.