۱۲ سارق و ۴ مالخر حرفه‌ای سیم برق و کابل مخابراتی با اعتراف به ۶۵ فقره سرقت در شهرستان بویراحمد دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۱۲ سارق و ۴ مالخر حرفه‌ای سیم برق و کابل مخابراتی با اعتراف به ۶۵ فقره سرقت و کشف اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان بویراحمد خبر داد.
 
سردار کیقباد مصطفایی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و قطعی مکرر برق در شهرستان بویراحمد موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او بیان کرد: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده ۱۲ نفر سارق و ۴ مالخر را شناسایی و طی چندین عملیات جداگانه و ضربتی به صورت همزمان دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۶۵ فقره سرقت سیم برق هوایی و کابل مخابراتی در شهرستان بویراحمداعتراف و یک هزار و ۵۰۰ کیلو سیم برق هوایی و کابل مخابراتی از نوع مس، ۲ دستگاه تلویزیون، یک دستگاه کامپیوتر با تجهیزات کامل، لب تاپ، پمپ آب، شیرآلات ساختمانی، چمن‌زن بزرگ، وسایل آرایشگاهی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم ماشین سنگین و ۱۶ دستگاه کارتخوان از آنان کشف و ضبط کردند.

مصطفایی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
 
انتهای پیام/ع
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.