شهر سقز با ۱۸ هزار جعبه گل آراسته می شود

معاون خدمات شهری شهرداری سقز گفت: ۱۸ هزار جعبه گل فصلی در آستانه فرا رسیدن سال نو در پارک‌ها، میادین و بلوار‌های شهرستان سقز کاشته می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اهون اردلان معاون خدمات شهری شهرداری سقز گفت: کاشت ۱۸ هزار جعبه گل در سه نوبت در راستای ایجاد فضای زیبا، شاداب، القای حس سرزندگی به شهروندان، آراسته شدن شهر و استقبال از بهار با سیمایی متفاوت و همچنین ارایه خدمات بهینه به شهروندان در ایام سال جدید انجام می‌شود.

او افزود: به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و استقبال از سال نو، تمیزکاری و پاکسازی کلیه معابر، پارک‌ها و زمین‌های خالی داخل و اطرف شهر در حال انجام است.

اردلان بیان  کرد: آماده کردن فضای پارک ها، گل کاری و زیبا سازی پارک‌ها و میادین، بهسازی و ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی، راه اندازی آبنما‌های سطح شهر، کنترل بیشتر بر خدمات دهی و رعایت مسایل بهداشتی کشتارگاه دام شهرداری از دیگر اقدامات کاری این حوزه در ایام نوروز است.

معاون خدمات شهری شهرداری سقز ساماندهی ورودی‌های شهر، ارتقا، تقویت و بازسازی سیستم‌های روشنایی و نورپردازی در راستای زیباسازی شهری را مهم برشمرد و افزود: اقدامات خوبی شروع شده که امید است بتوان با برنامه ریزی‌های انجام شده و اولویت بندی آن در این حوزه اقدامات خوبی را به نتیجه رساند.

او در نظر گرفتن نقطه‌ای در سطح شهر برای رها سازی ماهی‌های نوروزی و جلوگیری از شیوع بیماری و مشکلات ناشی از آن را ضروری دانست و گفت: بعد از تعیین محل مشخص شده اطلاع رسانی در این زمینه انجام خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری سقز همچنین به آمادگی ستاد بحران و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی اشاره کرد و افزود: تمام این اقدامات برای ارایه خدمات به شهروندان است که امیدواریم بتوانیم در استقبال از سال جدید سیمای شهری سقز را زیباتر کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.