عباسی به عنوان رئیس جدید دادسرای نظامی ناحیه مهاباد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در مراسمی با حضور دادستان آذربایجان غربی، عباسی به عنوان رئیس جدید دادسرای نظامی ناحیه مهاباد معرفی و از تلاش‌های میر علیزاده قدردانی شد.

صبحدل دادستان نظامی آذربایجان غربی با اشاره به برنامه ریزی برای کاهش و پیشگیری از وقوع جرایم با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و آگاهی بخشی حقوقی و قضایی گفت: تاکنون در ناحیه مهاباد ۷۴۰ هزار ساعت آموزش حتی در پایگاه‌های صفر مرزی کمک شایانی به کاهش آمار وقوع جرایم که بیشتر از بی اطلاعی و آشنا نبودن با موضوعات حقوقی و قضایی بوده صورت گرفته است.

او ادامه داد: تکریم ارباب رجوع، کاهش و پیشگیری از وقوع جرایم از اولویت‌های کاری دادسرای نظامی است این مطلب را دادستان نظامی آذربایجان غربی در آیین تکریم و معارفه رئیس جدید دادسرای نظامی ناحیه مهاباد اعلام کرد. آیین تکریم و معارفه رییس جدید دادسرای نظامی ناحیه مهاباد

ماموستا امامی امام جمعه مهاباد هم دراین مراسم گفت: هر کشوری که حق و عدالت را اساس و پایه قانون گذاری قرار دهد در مسیر توسعه و پیشگیری از وقوع جرایم حرکت می‌کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد هم همدلی و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و امنیت را از عوامل مهم توسعه و عمران شهرستان مهاباد اعلام کرد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.