همدانی: با شناختی که مجیدی از استقلال دارد، می‌تواند موفق شود/ مدیریت باشگاه باید به برنامه‌های او احترام بگذارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

ستار همدانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: آرزوی موفقیت برای فرهاد مجیدی دارم؛ چرا که هر فردی رهبری تیم استقلال را بر عهده بگیرد ما وظیفه داریم از او حمایت کنیم. فرهاد مجیدی هم با توجه به شناختی که طی ۲ سال اخیر از تیم استقلال دارد، می‌تواند در این تیم موفق و مثمر ثمر باشد و مشکلات را برای تیم فوتبال استقلال کم کند.

او ادامه داد: باز هم می‌گویم که مشکل باشگاه استقلال کادر فنی نیست، مشکلات استقلال مدیریتی هستند. متاسفانه نحوه مدیریت ضربه‌های بزرگی به باشگاه استقلال زده است و این نوع مدیریت کردن باشگاه بزرگی مانند استقلال جای تأسف دارد؛ چرا که مدیریت باشگاه استقلال با تمام کادر‌های فنی خود مشکل داشت. شفر، استراماچونی، مجیدی، نامجومطلق و در نهایت با فکری هم مشکل داشتند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به نحوه مدیریت باشگاه استقلال گفت: مشکل اساسی استقلال مدیریت آن است؛ اگر مدیریت این باشگاه اصلاح شود، همه چیز برای استقلال درست می‌شود. از همه مهم‌تر این است که استراتژی برای تیم استقلال تعریف نشده است؛ چرا که اگر استراتژی برای تیم مشخص و هدف برای باشگاه معلوم باشد، مدیریت هم بر مبنای آن پیش می‌رود. در حال حاضر چنین چیزی در استقلال دیده نمی‌شود. به جرأت می‌توانم بگویم که این شیوه مدیریت منسوخ شده و مشخص است که برنامه‌ای برای موفقیت استقلال وجود ندارد.

همدانی افزود: من امیدوارم استقلال بتواند به یک ثبات برسد؛ چرا که هواداران استقلال در این چند سال خیلی اذیت شدند. این تغییرات را به فال نیک می گیریم و امیدواریم فرهاد با اشرافی که نسبت به تیم دارد، روز‌های خوشی را برای استقلال رقم بزند. همانند قبل شاهد این نباشیم که کم کاری از سوی مدیریت باشگاه باشد، اما توپ را در زمین کادر فنی بیندازند تا خود را از اشتباهات دور و تبرئه کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص بازگشت هروویه میلیچ بیان کرد: چرا در زمان مقرر مدیریت باشگاه برای پرداختی‌های میلیچ اقدام نکرد تا فکری بتواند از این بازیکن هم استفاده کند؟ حالا که مجیدی بازگشته است، می خواهند پرداختی‌های او را انجام دهند و او را به تیم برگردانند. این‌ها همه تناقض‌هایی قابل درک و فهم هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار