استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در استان باید کاربردی، نوین و به روز باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در ششمین نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری گفت: نیاز‌های آموزشی دستگاه‌های اجرایی استان شناسایی و پس از اولویت‌بندی، با توجه به امکانات موجود، دوره‌های آموزشی مورد نیاز برگزار شود.

او با اشاره به سفر برخی مسئولان ملی به چهارمحال و بختیاری افزود: مصوبات این سفر‌ها باید از سوی دستگاه‌های اجرایی در استان پیگیری و اجرایی شود.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری تا هفته آینده مشکل زمین مورد نیاز برای احداث دامداری سه هزار رأسی در شهرستان خانمیرزا را برطرف کند.

او ادامه داد: زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری به‌خصوص آب، برق و گاز باید تا محل اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری تامین شود.

عباسی گفت: با توجه به تغییرات و ترکیب جمعیتی استان، مشکل اشتغال در آینده به حداقل می‌رسد.

او افزود: البته برنامه‌ریزان توجه کنند در دهه‌های آینده به جامعه‌ای با گروه سنی کهنسال تبدیل نشویم.

عباسی اضافه کرد: تهیه و تدوین آمار مرتبط با جمعیت می‌تواند ایده برنامه‌ریزی برای جمعیت، اشتغال‌زایی و توسعه را در ذهن برنامه‌ریزان و تصمیم‌گیران تقویت کند.

در این نشست گزارشی از روند بهبود آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و پیگیری مصوبات سفر معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به چهارمحال و بختیاری ارائه شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار