مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهاردهم اسفند سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، فرماندهی انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران انتظامی شهرستان البرز حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل ۲ هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: دربررسی مدارک مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل است که یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

به گفته وی، کارشناسان ارزش تقریبی محموله طیور کشف شده را یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال اعلام کردند.

یک کشته در حادثه رانندگی

رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: در چهار راه نسیم شمال بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون کشنده با یک دستگاه خودروی پراید، راننده سواری به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

سرهنگ حسن پوربا اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان مربوطه، انحراف به چپ سواری پراید اعلام شده است، از رانندگان خواست، در حین رانندگی همواره سرعت مطمئنه و داشتن هوشیاری کامل را مدنظر قرار دهند.

کشف بیش از ۱۹ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در قزوین

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان گفت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی و کشف ۱۹هزار و ۸۷۳ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و دستگیری یک نفر در این خصوص شدند.

سرهنگ جعفر با بیان این که مواد محترقه مکشوفه به همراه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: هرگونه ایجاد مزاحمت در این خصوص که موجب سلب آسایش وامنیت عمومی شود با برخورد سریع و قاطع ماموران انتظامی همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.