شبکه فرانس ۲۴ از رو به وخامت رفتن وضعیت بهداشتی در برخی مناطق در فرانسه در سایه شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه فرانس ۲۴ در گزارشی اعلام کرد وضعیت بهداشتی در برخی مناطق فرانسه در سایه همه گیری کرونا همچنان در حال وخیم‌تر شدن است.

به گزارش این شبکه تلویزیونی، این احتمال وجود دارد که ۲۰ منطقه در فرانسه از بلاتکلیفی خارج و برای تعطیلات آخر این هفته قرنطینه شوند.

بر اساس این گزارش، امروز، پنجشنبه، «ژان کاستکس» نخست وزیر فرانسه قرار است ساعت ۱۸:۰۰ به وقت پاریس کنفرانس خبری در این خصوص برگزار کند.

بسیاری از منابع دولتی روز چهارشنبه اعلام کردند فقط منطقه کاله " Pas-de-Calais" در شمال فرانسه قرار است قرنطینه سراسری شود. به نظر می‌رسد ایل-دو-فرانس (‏Île-de-France‏) واقع در ‏‏شمال فرانسه که کلان شهر ‏‏پاریس نیز در آن قرار دارد و منطقه پرووانس-آلپ-کوت دازور (Provence-Alpes-Côte d'Azu) در جنوب شرقی فرانسه از این تصمیم مصون خواهند بود.

فرانسه با داشتن بیش از سه میلیون و ۸۱۰ هزار مورد ابتلا به کرونا، رتبه ششم را پس از آمریکا، هند، برزیل، روسیه و انگلیس از آن خود کرده است. تا کنون بیش از ۸۷ هزار نفر در فرانسه بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

تا کنون بیش از ۱۱۵ میلیون نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از دو میلیون و ۵۷۲ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار